🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندان

(ثبت: 237548) فروردین 22, 1400 

 

یکی یکی پنجره ها بسته شدن
میلگردهای قطور رو در بسته شدن
زندانی ام زندانم از شهر شما قشنگتره
چشمام از دیدن شما خسته شدن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    فروردین 23, 1400

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا