🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندانى

(ثبت: 243212) آذر 15, 1400 

 

حلقه ى زنجير بر افكار ماست
چشمه ى تدبير در انكار ماست
روشنى ها را دگر گم كرده ايم
عشق زندانى تر از تقدير ماست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نقدها
  1. پیرایه یغمایی

    آذر 16, 1400

    نگاه فلسفی شعر خوب بود
    فقط انکار و افکار با (تقدير) در مصراع چهارم نمی توانند هم قافیه باشند
    تقدیر باید عوض شود

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 15, 1400

    . استاد ارجمند .
    . چرا به صفحه دوستان و همکاران ادبی خود نمیروید
    . چرا نظرات ارزشمند خود را از آنان دریغ می کنید ؟؟
    . دوستان در پاسخ لاجرم به صفحه شما خواهند آمد
    . و بدین طریق تبادل اندیشه ها و افکار گوناگون
    . باعث رُشد و شکوفای غنچه های لب به خنده باز نکرده دانش و
    . آگاهی هایمان خواهد شد ، اینک می توانیم فضای سایت را
    . سرشار از مهر ، عشق ، شعر ، صمیمیت و صداقت کنیم .
    . بیایید با یکدیگر . .
    . (( فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم ))
    . و ما در انتظار نظرات دوستان خواهیم بود
    . سایه سار عمرتان به درازنای طره های شادمانی باد🌸🌿🌸

  2. فریبا نوری

    آذر 15, 1400

    چشمه ى تدبير در انكار ماست

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر 🌷👏🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا