🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندانی

(ثبت: 215763) مهر 15, 1398 

حلقه ی زنجیر بر افکار ما ست
چشمه ی تدبیر در انکار ما ست

روشنی ها را دگر گُم کرده ایم
عشق زندانی تر از تقدیر ماست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 15, 1398

    🌹🌹🌹❤️❤️❤️

  2. درود بر شما.
    جسارتا تقدیر با انکار و … قافیه نیست.
    حیف است شعر به این خآبی بخاطر چنین نقص کوچولویی آسیب ببیند.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا