🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنده باد تنهائى

(ثبت: 243213) آذر 16, 1400 

 

از هياهوى خيابان رسته ام
از نقاب و نقش ها بگسسته ام
گوشه اى از خانه گلزار بهشت
چشم ها را بر نمايش بسته ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آذر 16, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز💐

  2. خسرو فیضی

    آذر 16, 1400

    . از هياهوى خيابان رسته ام
    . از نقاب و نقش ها بگسسته ام
    .
    . خسرو از ریا و تزویر تو بیا و پرده بر گیر
    . دَم آخر است و فردا که تو در نزد خدایی
    .
    . استاد ارجمند اندیشه ات ناب و قلم ات نویسا باد 🌸🌿🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا