🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنده دل

(ثبت: 236519) اسفند 2, 1399 

« زنده دل »

این شعرها نوشتم، شاید به غیرت آیی
در مُلک دین و وجدان، تخم عمل بـپاشی
مردان با کفایت، با علم و معنویت
وجدان ناروایت1 خاموش و خفته باشی
دین امر خالق ماست، نتوان رها نمودن
باید به امر خلاق، تابع و بنده باشی
دل زندگان عالم، دین را شدن نگهدار
این رتبه را نگهدار، تا زنده دل تو باشی

٭٭٭
1- نالايق – ناشايسته
دیوان اشعار حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اسفند 2, 1399

    چون همیشه بهره بردم
    درود و سپاس
    روزتان پر از سرور و توفیق
    💐💐💐💐💐

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا