🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی بازی بود

(ثبت: 6140) خرداد 22, 1397 
زندگی بازی بود

زندگی بازی بود

که در آن قلب پر از خواهش من اوج گرفت

من نمی دانستم

که بازیگر نقشی هستم

ناگزیرم که عاشق بشم

بعد از آن مجبورم

که فراموش کنم هرچه که هست

که فراموش کنم هرچه که بود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):