🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 218357) آذر 23, 1398 

زندگي يك صوت زيبا از كلامِ خا لق است
زندگي يك ايستادن يك ركوع يك سجده است
زندگي خواب لطيفِ كودكي در بستر است
زندگي تصوير زيبايِ نگاهِ مادر است
زندگي معراج زيبايي و لطف و بخشش است
زندگي دوستي ميان كودكانِ كوچه است
زندگي ميز قشنگي در كنارِ يك اطاق
زندگي آويزهاي رنگ رنگِ يك چراغ
زندگي رقصِ درختان در هجوم باد و باران
زندگي يعني زلالِ آبِ پارچِ سفره نان
زندگي چون بارشِ صدها طراوت
زندگي مسحِ حياتِ بودن و اوجِ عبادت
زندگي يك شعر هستي آمدن بودن و رفتن
زندگي انبوه مستي , اوج پرواز و شکفتن
زندگي تكرار ديدارِ قشنگِ بچه هاست
زندگي بازي ميانِ پاركها و كوچه هاست
زندگي يك خوابِ راحت لا به لاي سبزه هاست
زندگي جريانِ آبي لابه لايِ ساقه هاست
زندگي يك رويشِ سبزِ جديد از شاخه هاست
زندگي پندار سبزي در كويرِ ذهن ماست
زندگي احساس رنگِ خواب , رنگِ مدرسه , رنگِ سفر
زندگي احساس رنگِ عشق , رنگِ كودكي , رنگِ خطر
زندگي تكرارِ حرفِ قصه هاست
زندگي يك دفتر از افسانه هاست
برگ برگش در نسيمِ حادثه
کنده از طو مارِ سبزِ خنده هاست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. زندگی زیبا

    به هر حالی …

    زاویه یِ دید هر کسی جدا…

    نگرشی جهت دار باید …

    دست مریزاد استاد

    تقدیمی : 🌷

    هیچ دانی چیست جانا زندگی
    آرمانی فکر کن لا بندگی

    جاودانی زندگانی را ببین
    تحت فرمان دور از شرمندگی

    ولی اله بایبوردی

    23 / 09 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا