🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنِ کورد

(ثبت: 14275) بهمن 24, 1397 

من هەموو بەێانی
بەو ژنە کوردە بیر دەکەمەوا
کە وا نەیزانیوە….
حەوشی ماڵەکەی
لە کوێنەێ ئەم جیهانا لێدانی کات.

₪ برگردان فارسی:
من هر روز صبح
به زن کوردی می اندیشم
که نمی داند
حیاطش را
در کجای جهان جارو کند.

₪ برگردان کلهوری:
م گێ شەوەکی
وەو ژن فێکر کەم
وا نیەزانێ
حەوش ماڵەگەێ
وە چ لاێ وەی ئاڵەمە گێزێ بێەیدن

 

سعید فلاحی
زانا کوردستانی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا