🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زهراب ٢

(ثبت: 243445) آذر 21, 1400 

 

هر روز ز باغ ما خسى مى رويد
پيوسته به دامان چمن مى پويد
از خشكى و زردى گلستان پيداست
زهراب براى گل خزان مى جويد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 21, 1400

    سلام و درود

    زیباست
    زهرابه فکر کنم، بهتر باشد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. خسرو فیضی

    آذر 21, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند چه زیبا از این ( زهرابه )
    . سخن گفته اید!!!
    . زهرابه ای که گلستان ایران را خزان کرده است 😭
    . هر چند شب . پر از موسیقی رنگین امید است 🌺
    . بلند سایه پرمهرتان مستدام 🌺🌿🌺

  3. محمد حسنی

    آذر 22, 1400

    درودها🍂🍂

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا