🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زير باران

(ثبت: 2879) آذر 9, 1395 

زیر باران باید

شُست هر لحظه غبارِ تبِ بیتابیِ تو

زیر باران باید

پر شود خاطرم از خاطره ی آبیِ تو…

زیر باران باید 

سر کنم با غم شیرینِ نظرکردگی ام…

همدم باران شو

تا بروید به تنت رایحه ی زندگی ام…

زیر باران باید

منبسط کرد تمام عضلاتِ جان را

خوب باید فهمید

پاکیِ حسِّ نوازندگیِ باران را

زیر باران باید

حرف زد با دلِ خاکستری و خسته ی ابر…

مثل یک شعرِ لطیف

می چکد بر دلمان گریه ی آهسته ی ابر…

زیر باران باید

لاله ی سرخ دلم در عطشت باز شود

باز ، می بارد تا

زندگی در دل اشعار من آغاز شود….

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 11, 1395

    زیر باران باید

    منبسط کرد تمام عضلاتِ جان را

    خوب باید فهمید

    پاکیِ حسِّ نوازندگیِ باران رازیر باران باید

    منبسط کرد تمام عضلاتِ جان را

    درود بر ملکه شعر پاک

    شاهکارتان را خواندم و لذت بردم

    در ÷ناه خدا شاد زی

  2. زهره خسروی

    آذر 12, 1395

    سلام

    خیلی زیباست لذت بردم

  3. درود بر ملکه شعر پاک!

    زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا