🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیاد از حد کشیدم منت و ناز نگاهت را…

(ثبت: 3464) اسفند 5, 1395 

زیاد از حد کشیدم منّت و ناز نگاهت را

که مغرورانه هی تکرار کردی اشتباهت را

خیالاتی شدی، بد باورت شد پاره ی ماهی

تماشا کرده ای در آینه روی سیاهت را!!!؟

کنارم بودی و همواره دورم می زدی باشد…

نمی بخشم عزیزم… تا ابد جرم وگناهت را

خودم تا اوج بالا بردمت ،اما غلط کردم

از این پس می کَنم با جان ودل هر روز چاهت را

تمام عهد وپیمانهای ما امروز باطل شد

نداری مثل سابق در دل من جایگاهت را

شدم بازیچه ی دستت، ولی بازی بلد بودم…

وخواهی دید آخر کیش ومات پادشاهت را