🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیبایی‌ات

(ثبت: 235769) بهمن 13, 1399 

– زیبایی‌ات:

زیبایی‌ات دردناک است،
زخمی بر دل دارند
— مردهایی که تو را دیده‌اند!

از درد عشق تو،
— یا می‌میرند،،،
یا که شاعر!!!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    بهمن 13, 1399

    درودها جناب فلاحی

    یک کوتاه خوش حس و خوش نگار دیگر

    بی تعارف از این زبان بکار گرفته شده لذت می برم

    نویسان و پایدار باشید

    💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا