🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیب گلستان

(ثبت: 257068) اسفند 17, 1401 

 

بیا ای قائــــــــــــــم آل پیامبر
بیا ای زادۀ زهرای اطهر

بیا از مقدمـــت آیـــد بهاران
بیا گیتی ز تو گــــردد فروزان
تویی زیب گلستان در گلستان
بیا رونق ببخش این باغ وبستان

بیا ای قائــــــــــــــم آل پیامبر
بیا ای زادۀ زهرای اطهر

بیا از دوریت گلشن خزان است
نه شورِ در نوای مرغگان است
نه خنده بر لب غنچه عیان است
بیا از هجر تو شادی نهان است

بیا ای قائــــــــــــــم آل پیامبر
بیا ای زادۀ زهرای اطهر

بیا ای وارث تیــــغ دو پیکر
بیا ای زاده شــــیـــــر دلاور
شده حاکم به دهرخصم ستمگر
بیا ویــــــران نـــُما کاخ جفاگر

بیا ای قائــــــــــــــم آل پیامبر
بیا ای زادۀ زهرای اطهر

بیا وصلت کند دردم مداوا
بیا از هـــجرتو مُردم مولا
دل خونین ما خون است آقا
بیا جلـــــوه نما ای ماه زیبا

بیا ای قائــــــــــــــم آل پیامبر
بیا ای زادۀ زهرای اطهر

بیا جانا که احزان است دلهــا
بیا دردی فراوان است هرجا
بخوان سامع دعای العجل را
که آیــد از پس پرده دل آرا

بیا ای قائــــــــــــــم آل پیامبر
بیا ای زادۀ زهرای اطهر
16-حوت-1401

مفاعیلن مفاعیلن فعولن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 17, 1401

    بیا ای قائم آل پیامبر
    بیا ای زادۀ زهرای اطهر

    سلام و درود

    میلاد نور مبارک

    در پناه 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 17, 1401

    سلام و درود
    عیدتان مبارک

  3. غلامحسین جمعی

    اسفند 17, 1401

    درودو سپاس بر شاعر عزیز و ارزش مدارم

    جناب سامع بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیبا و فاخر است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. سعید فلاحی

    اسفند 17, 1401

    درود بر شما استاد سامع

    لذت بردم از سروده‌ی جنابتان

    پیروز باشید

    عیدتان مبارک
    دعای خیر حضرت بقیةالله روحی و ارواحنا له الفداء بدرقه‌ی جان و مالتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا