🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سید مصطفی سامع

 

الهی از تو خواهم آنچه باشد موجب غفران

غزل

خوانش: 113

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

بیا ای قائــــــــــــــم آل پیامبر

ترجیع بند

خوانش: 125

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

هو الله

ساقـیا بــرخیــز جــــام مـــــی بیاور از ثــــواب

قصیده

خوانش: 148

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

 

بهــــار است و ساقــــی بیــــــا از وفا

مثنوی

خوانش: 131

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

طبع خواهد کند ، وصف ماه منیر

شیر شاه نجف قهرمان دلیر

خوانش: 195

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

شدست موسم گل گشته نوبهار امروز

قصیده

خوانش: 109

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

مــرغ دل دارد هـــوای کــــوه رضـــوان نجف

قصیده

خوانش: 206

سپاس: 0

بگو بـــه ساقی گــــــشا سرخُـــــــم کــه آمده موسم بهاران

لبالب از می نما تو ساغـــــر بــــــده به دُردی کشان دوران

چهارپاره

خوانش: 83

سپاس: 0

 

بـــاد صبا بـــگذر دمــی، طـــــرف گــــلستان نجف

خوشه ای-متغیر

خوانش: 235

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

یوسفا جلوه نما تشنهء دیدار تو ایم

خوانش: 421

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

بیا تو ساقی ، به ساغرم ریز، می ولای، رسول و آلش

خوانش: 468

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

 

بکرد خلقت خدایت یا محمد

خوانش: 256

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

ساقى بريز در قدحم بـــــــــــا دل آورى

قصیده

خوانش: 222

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

اى که مداح تو داور يا امير المومنين

قصیده

خوانش: 627

سپاس: 4

تعداد نظر: 4