🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیرِ دندانِ چیز

(ثبت: 250214) مرداد 26, 1401 
زیرِ دندانِ چیز

 

بر تن و روحِ درخت

ارّه با نعره نشست

عاجِ دندانش شکست!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

قالب: سه‌گانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا