🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیرِ رادیکالِ ایگرگ

(ثبت: 254811) دی 20, 1401 
زیرِ رادیکالِ ایگرگ

 

تنها هیچ‌کس مرا دوست دارد
نه خواهری که ندارم
نه برادری که به‌دنیا نیامده
نه زمینی که سایه‌اش سنگین‌ست
نه آسمانی که از ابتدا دورست
نه تویی که نمیشناسمت!



جز هیچ‌کس
همه مرا
در تعلیقِ دوست‌داشتن گذاشته‌اند!



چقدر آسان و با آسایش
در صحنهٔ زندگی
مرگ را بازی
_ راضی می‌کنم!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ
قــالـب: فــرانـوشـت
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (6):

نظرها
  1. سلام و درود استاد گرانقدر
    شب خوش
    بزرگوارید و کوچک نواز

  2. سلام و درود جناب رضاپور
    شب خوش

    بزرگوارید

    خاکسارم