🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیر باران…

(ثبت: 14459) اسفند 13, 1397 
زیر باران…

◇ به وقت تنهایی
زیر باران
سیگار به لب
تنهایی ام را دود میکنم.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 13, 1397

    درودها

    به قول دکتر شریعتی بزرگوار

    “عشق زائیده تنهائی و تنهائی ، زائیده عشق است”

    شعرتان بر قرار 🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اسفند 14, 1397

      درودتان جناب مازیار خان

      سپاس از نقل قول زیبایتان
      استفاده کردیم

      موفق باشید

      👏👏👏👏

  2. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1397

    سلام و درود

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏🌿

    • زانا کوردستانی

      اسفند 14, 1397

      درود و ادب استاد طارق بزرگوار

      منت نهادید و چامک های حقیر رو مطالعه فرمودید

      سلامت و سعادتمند باشید

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا