🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زین العابدین

(ثبت: 224626) فروردین 17, 1399 
زین العابدین

 

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

صولتی زهرایی و سیرت امیرالمومنین
عابد معبودی و هستی امام الساجدین
نور چشمان حسین ابن علی ، پور نبی
زینت عرشی تو را خوانند زین العابدین

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 17, 1399

    سلام حاجی.
    به به…اجرتون با خود آقا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا