🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ز کوچه کوچه شنیدم که نا مسلمانیم

(ثبت: 6202) تیر 4, 1397 

بیا رفیق، خدا را ز جان و دل خوانیم
چنان کسی ننگارد که در پی نانیم

دروغ، زشت و قَبیح است زان بری باید
بیا که گَردِ قِباحت زِ دامن افشانیم
جهانیان همه در اوج و ما ندانستیم
به کوره راهِ حماقت چقدر حیرانیم
دروغ خانه ی ما را خراب خواهد کرد
بیا و روی خود از آن دگر بگردانیم
هزار کوچه ی تحقیق را به سر رفتم
ز کوچه کوچه شنیدم که نامسلمانیم
10 خرداد 1392