🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساز ناكوك

(ثبت: 243446) آذر 22, 1400 

 

بودن من ساز ناكوك و حزين
رفتنم سيلابى از درد و غمين
در غبار جاده ها گم گشته ام
خشم تيغى زد بر روى و جبين

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 22, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . یلدا زاده ای هستم که شب بی ستاره ای آمدم!!!!
    . برف بود و سوز سرمایی که باد می آورد!!!
    . و
    . (( بودن من ساز ناكوك زمین !! ))
    . استاد ارجمند حکایت آمدنم را سروده ای !!!
    . سربلند و پاینده باشید 🌺🌿🌺

  2. فریبا نوری

    آذر 22, 1400

    “بودن من ساز ناكوك و حزين”

    درودها🌺👏🌺

  3. طارق خراسانی

    آذر 23, 1400

    سلام

    جبین بخشی از روست

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا