🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سالی که زندگی به صدا ‌و‌ سکوت زد

(ثبت: 256272) بهمن 25, 1401 

 

سالِ ‌سیاه، سالِ ‌قفس، سالِ ‌بد، رفیق
طاقت بیار، فصل عوض می‌شود رفیق

پشتِ ‌شناسنامۀ‌ کهنه نوشته‌اند
ما را میانِ ‌حادثه‌ها تا ابد، رفیق

سالی که زندگی به صدا ‌و‌ سکوت زد
بر تخت‌گاهِ ‌سینۀمان دستِ ‌رَد رفیق

شیخی نشسته رو به خداوند و می‌زند
گل را کنار باغچه‌ای خسته، حد، رفیق

داغ گناه ‌کاری‌ِمان این، که بوده‌ایم
در داستانِ ‌هرزۀشان نابلد رفیق

ما زنده‌ایم، گرچه دراین خاک،  خورده‌است
گاهی سرِ امید به سنگِ ‌لحد رفیق

 

سوم‌اردیبهشت نود‌و‌هفت
#امیر_دادویی

 

 

 

 

نظرها 18 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1401

    سلام و درود به دوست گرانمهر
    جناب امیر دادویی

    غزلی نو زیبا و ارزشمند از شما خواندم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. پیروز و پاینده باشید استاد عزیز

    • بهمن 25, 1401

      سپاسگزارم نازنین

    • امیر دادویی

      بهمن 25, 1401

      سلام

      ممنونم استاد بسیار بزرگوارید

  3. مسعود مدهوش

    بهمن 25, 1401

    درودتان استاد ارجمند جناب دادویی گرامی🌹🍃👏☘️

    غزلی زیبا و دلنشین☘️👏👏🍃🌹🙏🌾🌱مانا بمانید

    • بهمن 25, 1401

      ممنونم نازنین

    • امیر دادویی

      بهمن 25, 1401

      درود

      ممنونم از محبت شما بزرگوار🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 25, 1401

    سلام و درود
    زنده و سرزنده باشید در پناه خدا

  5. امین رشیدی

    بهمن 25, 1401

    درود بر قلمتان
    عالی مینویسید
    👏👏

  6. نسرین حسینی

    بهمن 25, 1401

    درودها برشما جناب دارویی ارجمند
    بسیار زیبا بود وقابل تامل
    قلمتون ماندگار
    🌺🌺👌👌

  7. زهرا آهن

    بهمن 26, 1401

    ما زنده‌ایم، گرچه دراین خاک، خورده‌است
    گاهی سرِ امید به سنگِ ‌لحد رفیق

    دردی در این بیت بود از جنس بیداری…

    درودها

    🙏🍃🌷🌺

  8. غلامحسین جمعی

    بهمن 26, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارو فرهیخته ام

    جناب دادویی

    دستمریزاد عزیز بزرگوار زیبا و حماسی و دوست داشتنی است
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  9. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 27, 1401

    جناب دادویی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    درود بر این قلم زرنگار
    🙏🙏🙏💐🌿

  10. علی معصومی

    اسفند 1, 1401

    دروودها ی فراوان
    زیبا سروده ای رفیق
    💠💠💠
    دنیا متاع و ارث پدر جد هر که هست
    هر لحظه ای به نام کسی شد سند رفیق
    ✍بداهه
    ♡♡♡♡

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا