🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال نو مبارک

(ثبت: 224197) فروردین 1, 1399 
سال نو مبارک

 

هر کجا عطر بهار، افروز شد
از طبیعت، عشق کارآموز شد

سال نو بر تو مبارک باد، یار
شکر از لطف خدا، نوروز شد

#حسین_قالیباف
#تابان

🌹 فرارسیدن نوروز باستانی را به تمام هموطنان عزیزم و به
خصوص اساتید گرانقدر شعر و ادب این سرزمین، تبریک عرض میکنم
و امیدوارم که سالی سرشار از موفقیت و شادکامی پیش رو داشته باشید 🌹

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1399

    سلام و درود
    نوروزتان پیروز

    در پناه خدا 🌿🌹👏👏👏🌹🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 1, 1399

    سلام

    بر همگان سال نو مبارک

    استاد عزیز

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    در تمامی حال هر جا ای نکو
    لحظه نو ، روزی برایت ، آرزو

    با طبیعت باش با طبعی روان
    یاد آور عشق ، با فرخنده ، رو

    ولی اله بایبوردی

    01 / 01 / 1399

    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  3. فریبا نوری

    فروردین 1, 1399

    سلام
    سال نو شما نیز مبارک
    تندرست و پیروز باشید
    🌹🌹🌹

  4. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 2, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌺👏

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1399

    سلام، سال نو مبارک

  6. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1399

    سلام و احترام،
    سروش، سه گلشن و شعر سبز(چندآهنگ)، قالب هایی تازه و توانمند در شعر فارسی اند؛ البته هیچیک محدود به تفنّنِ چینش دگرگونه ی قوافی و… نیستند؛ بلکه دستگاه هایی برای سرایش به شیوه ای تازه و جذاب هستند.
    لطفا مطلب زیر را مطالعه بفرمایید:

    http://sherepaak.com/224261/—–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا