🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال نو مبارک

(ثبت: 268527) فروردین 1, 1403 

 

مبارک بر تو باشد عید امسال
بمانی تا همیشه دوست، خوشحال

گزندی هرگز از چیزی نبینی
درآرد آرزوهایت پَر و بال

***

کجایی ای مُحوّل‌ساز احوال
مگر در دستگاهت هست اشکال

که یک ذرّه در اینجا دلخوشی نیست
زمان را کِی کشانی سوی اقبال

 

 

 

نظرها 12 
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر جناب حجت نازنین
    سپاس از شعر بسیار زیبایتان
    سال نو مبارک
    آمین که برای همه بهترینها رقم بخورد
    شاد و سلامت باشید دوست بزرگوارم👏👏🙏🙏🙏❤️❤️❤️

    • معین حجت

      فروردین 1, 1403

      درود آقا حمید عزیز…
      بهترینها را برایتان آرزومندم 🌸🌺🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 1, 1403

    جناب معین حجت ارجمند
    درود بر شما
    بهاران بر شما و خانواده ی محترم مبارک باد
    🙏🌸🙏🌺🌺🙏🌸🌸

    • معین حجت

      فروردین 1, 1403

      درود بانوی خیاط پیشه بزرگوار…
      عید شما هم مبارک باشد…
      بهترینها را برایتان آرزومندم 🌺🌺🌺

  3. برهان جاوید

    فروردین 1, 1403

    درود بر شما
    جناب حجت گرامی
    نوروزتان فرخنده
    موفق و پیروز باشید
    🌺🌺🌺❤️❤️❤️

    • معین حجت

      فروردین 1, 1403

      درود آقا برهان گرامی…
      سال خوبی را برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم 🌺🌺🌺

  4. علی معصومی

    فروردین 1, 1403

    درودها بر استاد حجت نازنین
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • معین حجت

      فروردین 1, 1403

      درود مهندس معصومی گرامی…
      سپاس…عید شما مبارک 🌺🌺🌺

  5. امیر وحدتی "یگانه"

    فروردین 2, 1403

    درودها بر استاد ارجمندم جناب معین حجت.
    لذت بردم.
    🍏🍎💛🍎🍏
    دوباره پا گرفت ابر بهاری
    شود آبی زلال از چشمه جاری

    زمین از باد #نوروزی نوین شد
    زمستان را بهاری جاگزین شد

    شکوفا شد چو گل دامان #نوروز
    دوباره مُهر شد فرمان #نوروز

    🌷💦💦❤️💦💦🌷
    باهار گلدی بولوتلار ذوقه گلدی
    یاغیش یاغدی چیچکلر شوقه گلدی

    اسیب بایرام یلی یر تازه لشدی
    قیشین قانونی گئتدی کهنه لشدی

    آچولدو لاله تک دامان نوروز
    اولوب امضا گنه فرمان #نوروز

    نوروز ۱۴۰۳ بر شما خجسته باد
    #امیر_وحدتی_یگانه

    • معین حجت

      فروردین 2, 1403

      درود جناب وحدتی بزرگوار
      سپاسگزارم…
      عید شما مبارک 🙏🌺🌺🌺

  6. مهدی سیدحسینی

    فروردین 6, 1403

    درود جناب حجت
    زیباست
    سال نو مبارک با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌹🌹

    • معین حجت

      فروردین 6, 1403

      درود زنده باشید و سلامت …
      سال نوی شما نیز مبارک🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا