🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سایه مهری از افق را کن نگاه

(ثبت: 215706) مهر 28, 1398 
سایه مهری از افق را کن نگاه

آرمانی ذهن را بندی مهار
تحت فرمان خالقی لیلی نهار

هر وجود از کائناتی جان من
ذی شعوری فرض کن با اختیار

کن نگاهی ماه را خورشید را
روشنی تاریک مهری انتشار

سایه مهری از افق را کن نگاه
بازتابی مهر دل را انکسار

روی خلقی کن چو مهری روشنی
مهربان هر گوشه خاکی در دیار

بی غرض اهداف داری جان من
بین خلقی کائناتی بی شمار

زندگی داری به وسعی حد توان
گر خیالی آرزویی ماندگار

دور از کاشی اگر تردید و شک
همچو والی باش خاطر خواه یار

ولی اله بایبوردی

11 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    مهر 28, 1398

    دور از کاشکی … اگر تردید و شک دور اگر باشی… از تردید و شک

    اثری خواندم به غایت پر معنا و آموزنده و در ذهن خواننده ماندگار…
    بهره بردم و درود بر شما

    • سلام

      استاد جلالی ارجمند

      سپاس بزرگوار

      🌸🌸🌷❤️🌷🌸🌸

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 28, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز💐

    • سلام

      سرکار خانم ایرانپور

      سپاس از حضور صمیمانه تان

      🌸🌸🌷🌸🌸

  3. طارق خراسانی

    مهر 28, 1398

    سلام و درود

    به به
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام

      استاد خراسانی گرانقدر

      ممنون از حضور سبزتان

      شادکام باشید

      🌈🌈🍃🍃🌈🌈

  4. ژیلا راسخ

    مهر 28, 1398

    🍂🌹

  5. سلام استاد عزیز

    • سلام

      استاد ترکمان گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌸🌷🌺🌷🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا