🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سبزه امروز

(ثبت: 243536) آذر 25, 1400 

 

اين سبزه كه امروز به چشم من و توست
از خاك ره دوست شكفته است نخست

آن باغ كه گرديد بتاراج و فسرد
از هجرت باغبان خود ميوه نجست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. آذر 25, 1400

    درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    آذر 25, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا