🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستاره ی باران

(ثبت: 210212) خرداد 4, 1398 

مثل و مانند تو نخواهم دید
همدمی، همصدا و هم پیمان
در کلامت سروده ی تَشتَر [1]
در نگاهت ستاره ی باران

سوم خرداد 1398

[1] . تَشتَر یا تیشتر به معنای ستاره باران یا ستاره طارق است و به روز 13 تیر نیز تیشتر یا تَشتَر گفته می شود

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    خرداد 4, 1398

    سلام و درود استاد ارجمند طارق خراسانی گرانمهر

    بهترین مصاحبت انسان ….

    تقدیمی :

    باب حکمت بوستانی بسته لا
    زیرکان را گر تفرّجگاه ها

    هر که وارد بوستان حکمت شود
    با خردمندان جماعت آشنا

    ولی اله بایبوردی

    🌹🌹🌺🌺🌺🌹🌹

    • طارق خراسانی

      خرداد 4, 1398

      سلام. و درود به استاد گرانمهرم

      سپاس از حضور گرامی تان

      در پناه خدا
      🌿🙏

  2. فائزه ناظر

    خرداد 4, 1398

    سلام و درود استاد خراسانی بزرگمهر
    چه عاشقانه ی زیبایی
    درودتان باد 🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      خرداد 4, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرم نور چشمم

      در پناه خدا 🌿🙏

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 4, 1398

    درود و سلام بر استاد گرانقدرم

    زیبا و دلنشین

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر
    🍃🌿💐💐💐💐👏👏👏👏👏

  4. محمدعلی رضاپور

    خرداد 4, 1398

    درود تان استاد 🌸🌸🌸
    کوتاه اما زیبا و خوش آهنگ:
    فاعلاتن مفاعلن فعلن🌹

  5. علیرضا حکیم

    خرداد 5, 1398

    درودها جناب استاد طارق
    زیبا سروده ای بود
    موفق باشید

  6. مریم محبوب

    خرداد 5, 1398

    درودها استاد گرانقدر

    بسیار زیبا

    🌷🌷🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا