🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستایش

(ثبت: 6126) خرداد 19, 1397 

خدایا ای که رحمان و رحیمی
پر از جودی توانا و حکیمی

تو آنی که دو عالم آفریدی
و از روح خودت در ما دمیدی

تو را من می پرستم جان جانان '
که یارییم کنی پیدا و پنهان

تویی مالک زمین و آسمان را
به گردش افکنی چرخ جهان را

زمین و ماه و خورشید و ستاره
همه جویند از تو راه چاره

ببر آنجا دلم را که تو خواهی
نگیر از من خطا و اشتباهی

تمام قصد و مقصودم تو هستی
همه خشنودی و سودم تو هستی

هدایت کن دلم را به رهه راست
تو دانی عیب ما را بی کم و کاست

همان راهی که خوبان می گزینند
نه آن راهی که گمراهان نشینند

و دورم کن ز راه خوار و زاری
هدایت کن مرا به رستگاری

نظرها 11 
  1. خرداد 19, 1397

    سلام

    قلمتان مانا 

    زیبا سرودید

    • علیرضا حکیم

      خرداد 24, 1397

      درود بر شما گرامی جناب سلیمی

      سپاس از لطفت 

      موفق باشید

  2. علی رفیعی

    خرداد 19, 1397

    سلام

    عرض ادب و احترام استاد حکیم عزیز

    بسیار عالی و تاثیرگذار سروده اید

    پاینده باشید استاد

    طاعات و عبادات و مناجات مقبول درگاه احدیت

    التماس دعا

    • علیرضا حکیم

      خرداد 20, 1397

      درود بر شما جناب رفیعی بزرگوار

      سپاسگزارم 

      موفق باشید

  3. اله یار خادمیان

    خرداد 20, 1397

      سلام ودرود پاینده باشی  مورد قبال حق باشد مناجات شما

    • علیرضا حکیم

      خرداد 20, 1397

      درودها بر شما استاد عزیز

      سپاسگزار حضور ارزشمندتان

      موفق و سربلند باشید

  4. مه ناز نصیرپور

    خرداد 22, 1397

    درود بر شما استاد حکیم

    نیایش بسیار زیبایی بود

  5. ف رستم زاده

    خرداد 23, 1397

    سلام و عرض ادب

    سروده زیبایی هست 

    ممنون استاد

    در پناه حق باشید

  6. فاطمه اکرمی

    مرداد 9, 1397

     سلام و درود بی پایان

    ماندگارباشید گرامی

    زیبا و دلنشین بود ماندگارباشید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا