🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستم مکن که به شالوده ی ستم بزنیم…

(ثبت: 6512) شهریور 5, 1397 

 

بیا رفیق، به حسرت خطِ عدم بزنیم

به کوچه های محبت زجان قدم بزنیم

دروغ و نقشه ی نیرنگ را رها سازیم

بیا به عشقِ خدا در فضا عَلَم بزنیم

به شیخ فتنه ، من این نکته باز می گویم

ستم مکن که به شالوده ی ستم بزنیم…

سپاهِ غم زده بر قلبِ عاشقِ مردم

بیا به قلبِ لشگرِ بی رحمِ غم بزنیم

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. حسن گائینی

    شهریور 5, 1397

    درودها استاد خراسانی  شاعر دل آگاه و گرامی

    سپاس  برای اشتراک  این اثر زیبا 

    نخفته ام ز خیالی که می پزد دل من 

    خمار صد شبه دارم شرابخانه کجاست        * حافظ 

    • طارق خراسانی

      شهریور 5, 1397

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان 

      در پناه خدا 

  2. رضا زمانیان قوژدی

    شهریور 5, 1397

    درودها حضرت استاد

    خواندم، لذت بردم و بسی آموختم

    مانا باشید

    • طارق خراسانی

      شهریور 5, 1397

      سلام و درود بر جناب زمانیان عزیز

      سپاس از حسن نظرتان 

      در پناه خدا 

  3. فاطمه اکرمی

    شهریور 6, 1397

    بیا میان زمین و اسمان  قدم بزنیم

    زمین سخت است و

    بیا در اسمان با دل قدم بزنیم

    سلام مهربان استادم

    بزرگوار برادرم

    شعرهای زیبای شما و عزیزان شاعر

    حس شاعربودن به ادم دست میده

    با سرهم کردن حرف دل که از حس خوب به دست میاد

    چند کلمه ی زیر زیبانگاریهاتونو سایه می زنم تا حس کنم شعر قشنگ شما رو

    ببخشید دیگه 

    درود بزرگوار

    شادباشیدو بدرخشید همیشه

    • طارق خراسانی

      شهریور 6, 1397

      سلام و درود به خواهر گرانقدرم 

      خدا میداند چون جان دوستتان دارم 

      اینجا خانه ی مهر و عشق است 

      همیشه در این خانه باش

      دلمان با وجود شما شاد می شود 

      سپاس از حضور صمیمی و گرمتان 

      در پناه خدا

  4. علیرضا حکیم

    شهریور 6, 1397

    درود بسیار جناب طارق عزیز

    شعری زیبا 

    قلمتان همواره نویسا باد

    • طارق خراسانی

      شهریور 6, 1397

      سلام و درود بر استاد حکیم عزیز

      سپاس از حضور پر مهرتان 

      در پناه خدا 

  5. درودهااستاد خراسانی عزیز

  6. علی رفیعی

    شهریور 10, 1397

    سلام و درودتان باد استاد طارق عزیز

    بسیار زیبا 

    دستمریزاد

    موفق و سربلند و پیروز باشید

    در پناه خدا

     

     

     

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا