🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سخنی گویمت ای والیِ دوران ، بشنو

(ثبت: 213175) مرداد 26, 1398 
سخنی گویمت ای والیِ دوران ، بشنو

با کدامین ، لبِ بیدار دلی ، مست شویم
دور از جلوه تعلّق ، ز جهان پَست شویم

گو : به ما ؟ای دلِ آگاه ، کمی لحظه خوشی
به دمی لحظه خوشی دور ز هر زشت شویم

دور از ما و منی هایِ خطاکاریِّ شب
نفسِ خاطی که شود اهرمنی سست شویم

گو به ما ، ای دلِ بیدار ،چو یوسف نفسان
تا به ارشادِ تو با نفس نه همدست شویم

شب ،به تقوایِ الهی ، ز جهان ،مافیها
غیر از نامه یِ اعمال تهیدست شویم

با خداوندِ جهان ، جلوه یِ توحید ، دلا
فقر را طالب و فارغ ز جهان ژست شویم

سخنی گویمت ، ای والی دوران ، بشنو
امرِ یزدان که جمعی ما به تو پیوست شویم

ولی اله بایبوردی

16 / 05 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 18 
  1. علی معصومی

    مرداد 26, 1398

    🌿👏👏👏👏
    درود ها بر شما
    جناب بایبوردی نازنین

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 26, 1398

      سلام

      استاد معصومی بزرگوار

      سپاس از همراهی تان

      🌿🌿🍃🍃🌿🌿

  2. مجید مصطفوی (ماجد)

    مرداد 26, 1398

    درود بر شما

    🌹🌹🌿👏👏🌿🌹🌹

  3. رسول رشیدی راد

    مرداد 26, 1398

    باسلام و درود خدمت شما
    لذت بردم
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  4. فائزه ناظر

    مرداد 26, 1398

    سلام استاد بزرگوار
    درود بر اعجاز قلمتان درود

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 26, 1398

      سلام

      سرکار خانم ناظر

      سپاس از حضورتان

      با تشکر از همراهی تان

      🍃🍃🌹🍃🍃

  5. … سلام استاد
    ارادتم بی انقضاست…

    … برای بیداران
    دار می کارند و
    برای
    بی عاران، انار!

    پ……..

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 26, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب ترکمان بزرگوار

      سپاس از همراهی تان

      حق با شماست بزرگوار…

      در پناه حق

      🌸🌸🌷🌸🌸

  6. امیر جلالی

    مرداد 26, 1398

    من آنچه که دوست می دارم از آثار شما ، خوشه می چینم و این جای تشکر دارد و امتنان … برقرار باشید و سربلند نیز… درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 26, 1398

      سلام

      استاد جلالی ارجمند

      سپاس

      ممنون از اظهارات نکات برجسته تان

      در پناه هو…

      🌺🌺🌹🌺🌺

  7. طارق خراسانی

    مرداد 26, 1398

    سلام و درود

    دلمریزاد استاد
    لذت بردم

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 26, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🌹🌹🌷🌹🌹

  8. رسول رشیدی راد

    مرداد 27, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    از محضرتون استفاده کردم
    زنده باشید

  9. علیرضا حکیم

    مرداد 28, 1398

    درودها جناب بایبوردی
    شعری زیبا خواندم
    قلمتان نویسا تر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا