🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سدهاى خاكى

(ثبت: 243627) آذر 27, 1400 

 

نيك مى دانيم و مى دانند كيست
در پس صد پرده مى دانند چيست
پس چرا چشمانمان را بسته ايم
در پس سدهاى خاكى خسته ايم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 27, 1400

    درودها جناب مروج همدانی گرانقدر

    🌺🌿👏🌿🌺

  2. خسرو فیضی

    آذر 27, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . نيك مى دانيم و مى دانند كيست
    . در پس صد پرده مى دانند چيست
    .
    . استاد ارجمند این که میدانیم آزاد سخن نتوان گفت
    . و گفتی که میدانیم کیست و
    . چیست !!!! دیگر هم پرده ای نیست
    . و همه چیز افشا شده است .
    . شب پر از موسیقی رنگین امید هست 🌺🌹🌺🌹

    • آذر 29, 1400

      همواره در تابش مهرتان مسرورم

    • آذر 29, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا