🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سراب و حجاب

(ثبت: 243630) آذر 29, 1400 

 

غم آمد و يك به يك حجابى بكشيد
بر خاطره ها ز غم حبابى بكشيد
پيچيد حضور من به بيراهه و دور
با شيوه ى خود ز غم سرابى بكشيد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 29, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . هنوز نمیدانم که غزل هایتان زیباتر است
    . یا رباعی هایتان !!!
    . کلک هنرور و اندیشه ای ناب از آن شاعر است 🌺
    . استاد گرامی خوش میسرائید 🌺
    . پایدار و بر قرار باشید 🌺🌹🌺🌹🌺

  2. آذر 29, 1400

    سلام مهربخش صميمى
    باور كنيد نه غزل و نه رباعى و نه دوبيتى و … اين حقير در قالب صحيحى از صنايع ادبى نمى كنجد و آگاهى من اندك و توانائى ام نيز كوچكتر است
    لطف و اغماظ بزرگان شاملم شده و نگاهتان زيباست
    برقرار باشيد به مهر الهى

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا