🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سراب

(ثبت: 243628) آذر 28, 1400 

 

انبار رباط خالى از توشه ى خويش
دزدان پى هم گرفته اند از كم و بيش
ما در پى مصرف كدام انعاميم
خالى شده انبار و دلها همه ريش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 28, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . ما در پى مصرف كدام انعاميم
    . خالى شده انبار و دلها همه ريش
    .
    . آری انبار اگر خزانه بیت المال بود که خیلی
    . وقت است خالی شده . . 😂 😂
    . استاد گرانمهر چه زیبا می نوازید !!!
    . جایی که سخن آزاد نتوان گفت !!!
    . ایامتان بخوبی و خوشی بگذرد 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا