🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرش

(ثبت: 4645) مرداد 28, 1396 

نجیب و سر به زیر و با ادب بود

شبیه عابس و حر و وهب بود

سرش را داد تا دنیا بداند

غلام دختر شاه عرب بود

محمدعلی ساکی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):