🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرود خدایی

(ثبت: 1085) فروردین 8, 1395 

 

کسانی که در عاشقی داورند
گهر داده شعر تری میخرند

چو چشم خرَد را گشایی به چرخ
« بنی آدم اعضای یک پیکرند »

در آنجا که رحم و مروَّت بُوَد
همه یار و غم خوارِ یکدیگرند

دوی چون درآید به فرهنگ عقل
سر نیزه ، سَرهای خود می بَرند

ز “طارق” شنیدم، همه کائنات
سرود خدایی ز یک دفترند