🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی و غزلی

(ثبت: 261872) تیر 23, 1402 
سروشی و غزلی

سروش:

در ترافیک غصه های دراز

ما، سروش وصال می خوانیم

در مسیر کمال می رانیم

می دانیم

سمت نارنج باغ(،) زمزم(،) اوست.

غزل:

آی رؤیای ساده، گندمزار!

جلوه ی ناز جاده، گندمزار!

حیف! اهل “شتاب_راهیم” و

در تَسَلسُل فتاده، گندمزار!

ما فقط می رویم و می گذریم

گوییا بی اراده، گندمزار!

برکتیّ و به حُرمت غزلت

کوه ها ایستاده، گندمزار!

در تو، نان شکم فقط دیدیم

زان همه استفاده، گندمزار!

جور دیگر، مسیر را دیده

هر که دل بر تو داده، گندمزار!

کاش دل، پیش پات می شد پهن

دلبرِ دلنهاده، گندمزار!

کاش فرصت برای بودن بود

کاش بودم پیاده، گندمزار!

 

 

 

نظرها 18 
  1. شیما رحمانی

    تیر 23, 1402

    درود بر شما بسیار دلنشین👏👏👏🌹

  2. معین حجت

    تیر 23, 1402

    درود بر شما👏👏👏💐💐💐

  3. مينا امينی

    تیر 23, 1402

    ما فقط می رویم و می گذریم
    گوییا بی اراده، گندمزار…

    درودها بزرگوار
    ممنونم ازاشتراک گذاری
    زیباقلم زدید
    🌼🍁🌼

  4. برهان جاوید

    تیر 23, 1402

    درود و سلام
    غزل بسیار زیبا و باز زیبایی ست
    دستمریزاد
    🌹🌹👏👏👏🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 23, 1402

      سلام و درود و سپاس تان
      زیبا، نگاه شماست بزرگوار 🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌹🌹🌹

  5. طارق خراسانی

    تیر 23, 1402

    سلام

    بسیار عالی

    🌿👏👏👏👌🌿

  6. مهدی سیدحسینی

    تیر 23, 1402

    درود بر شما
    🌷🌷

  7. مدینه ترکاشوند

    تیر 23, 1402

    درودها بسیارزیبا جناب رضاپور چه سعادتی در گروه وزین سبز منش دیدمتون
    برقرارباشید قلمتان نویسا

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 23, 1402

      درودها و سپاس ها یتان
      سعادت این کمین است همراهی با بزرگوارانی همچون شما
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

  8. سینا دژآگه

    تیر 23, 1402

    سلام و عرض ادب جناب رضاپور ارجمند
    در سروده‌تان صفای خاصی بود. به‌ویژه‌ی غزل دلنشین گندمزار.
    زنده باشید🌺🌸🌺🌸

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 23, 1402

      سلام و عرض ادب
      دوست خوبم جناب سینا دژآگه عزیز،
      صفا در لطف نگاه شماست.
      زنده و سرزنده باشید در پناه یگانه ی مهربان 🌿🌺🌸🌺🌸🌿

  9. سحر فهامی

    تیر 27, 1402

    عرض سلام دارم اشعارتون زیباست و بسیار به دل نشست🌹🙏🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا