🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرو آزادی

(ثبت: 216054) مهر 19, 1398 

سرو آزادی

آگهم از اصل و بنیادی که میسوزد هنوز
لاله های رفته بر بادی که میسوزد هنوز

گو بباران تا بریزد قطره های خویش را
بر سر عریان شمشادی که میسوزد هنوز

کاروان می آید از پیچ و خم دلدادگی
از مسیر محنت آبادی که میسوزد هنوز

می رسد غمناله ای بین زمین و آسمان
در نفیر سرخ فریادی که میسوزد هنور

خانه جور و ستم بر توده خاکستر است
در تقاص ظلم بیدادی که میسوزد هنور

اربعینی دور از کوی تو ماندن مشکلست
در تب آن سرو آزادی که میسوزد هنوز

دست تقدیرُ قضای حق تو را بگزیده بود
در ازل تقویم ایجادی که میسوزد هنوز

گرچه معصومی مرا تا اوج حسرت برده ای
غمزه هایی را نشان دادی که میسوزد هنوز

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود استاد
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. اربعینی دور از کوی تو ماندن مشکلست
    در تب آن سرو آزادی که میسوزد هنوز

    سلام و درودها

    استاد معصومی ارجمند

    اجرتان با حسین ابن علی علیه السّلام

    تقدیمی : ❤️🌹

    یادی از یاران رفته شد ، چه گویم ای عزیز
    لاله فرضی رفته یاران را به جانب رستخیز

    دل اگر هان سوز دارد بر حسینی تشنه لب
    بر عطشناکی هم اویی تا قیامت اشک ریز

    ولی اله بایبوردی

    19 / 07 / 1398

    🌺🌺🌹❤️🌹🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    مهر 19, 1398

    سلام و درود بر حضرت معصومی عزیز

    غزلی به غایت زیبا و دلچسب است
    آفرین بر آن طبع گهر آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  4. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 19, 1398

    درپناه حق
    سپاس از حضورتان
    بسیار زیباست🌿

  5. امیر جلالی

    مهر 20, 1398

    جناب معصومی عزیز ، صاحب غزل های زیبا و خوش آهنگ و دلنشین، بی نهایت معنا دار و ماندگار بود و هست.
    بهره بردم … درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا