🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرگردانم

(ثبت: 243862) دی 6, 1400 

 

من و اين گم شدنيهاى عجيب
من و دالان پر از وهم و فريب

تا كجا اينهمه سرگردانى
بكجا دورشدنهاى غريب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود

    . زیباست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. خسرو فیضی

    دی 6, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . من و اين گم شدنيهاى عجيب
    . من و دالان پر از وهم و فريب
    .
    . استاد ارجمند نمیدانم چرا جمعه ها بیشتر . . .
    . فریب می خورم !!!!!!!
    . زیبا و گویا سروده ای ست
    . بر قرار باشید و موفق 🌺🌿🌹🌿🌺

    • شاگرد شما نیز هستم
      همینکه دیوار را حس می کنیم بینهاست ارزشمند هست
      برقرار باشید گرانقدر

  3. خسرو فیضی

    دی 6, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که ناگزیر از
    . ارتباط و برخورد با دیگران هستیم . آنچه مسلم است
    . که هیچکس قادر نیست بدون کمک و مساعدت و
    . ارتباط با دیگران ، نیازهای معمولی خود را برطرف
    . سازد . حال سئوالی که اینجا مطرح می شود این
    . است که چگونه باید با دیگران ارتباط بر قرار کنیم
    . ارتباط شامل حرف زدن ، نوشتن و یا بحث کردن
    . است . این ها از عناصر مهم ارتباطی هستند . اینک
    . باید از خود سئوال کنیم که در روز چند نقد و نظر
    . برای دوستان نوشته ایم . این بهانه که . .
    . ( وقت ندارم ) نه منطقی و نه باور کردنی ست .
    . ( هم اکنون این گفتارتان را تکذیب می کنم ) آخر
    . بیست دقیقه که وقتی نیست . باید اعتراف کنیم
    . که عادت کرده ایم شعر خود را پرت کنیم و برویم !!!
    . بالاخره درج می شود!! آخر ما که حق عضویت
    . میدهیم چرا نباید شعرمان درج شود؟؟ بیائید برای
    . دوستی ها و شکوفا کردن غنچه های آگاهی و
    . دانش خود دست های یکدیگر را با مهربانی
    . بگیریم . . وای که بی تفاوت از این نوشتار بگذریم .
    . چنین مباد .
    . باور کنیم که خورشید صمیمیت . مهر و دوستی
    . عشق و شعر برای شماست که طلوع می کند
    . 🌺🌺🌿🌿🌹🌹🌿🌿🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا