🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرگشته و مجنون

(ثبت: 243726) دی 2, 1400 

 

وقت آنست كه سرگشته و مجنون باشم
فارغ از خود شوم و دست به گردون باشم
او بپيچاند و من پيچم از آن عرش برين
ز خدنگ مژه گانش به جگر خون باشم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 2, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد گرانمهر تا فراموش نکرده ام بگویمت
    . که بزرگی و مهربان 🌺
    . برایم در شعر نو کامنت زیبایی نوشته ای
    . ممنون بزرگوارا 🌺
    . استاد چرا نظر ارزشمندتان را از دوستان دریغ می کنید؟؟
    . در پناه ایزد یکتا باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. جناب فيضى عزيز. ، بقدرى در شكل و محتوى نقص دارم كه هرگز اجازه نقد كردن به خود نمى دهم
    و از طرفى ، گرچه بيان موارد لازم است اما عمل به خوبيها و الهام ارزشها بسيار مهمتر است
    سعى كرده ام تعارف را كمتر كنم و اميدوارم بيشتر به عمل نمودن بپردازم
    در هر صورت از محضر همه ى عزيزان استفاده مى كنم تا امكان دارد و تقاضا دارم عذرم را بپذيريد
    ممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا