🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر به هوا

(ثبت: 216660) مهر 30, 1398 

رفتم میان خاطره ها زندگی کنم
بی تو چگونه… آه… چرا زندگی کنم؟!

از دست های سرخ زمین زخم خورده ام
تا در نگاه سبز خدا زندگی کنم

وقتش رسیده است که با انتخاب مرگ
از ریشه های خاک رها زندگی کنم

سبزم ولی کسی که مرا زرد کرده است
می خواهد از درخت جدا زندگی کنم

از شاخه ام جدا شده بر باد رفته ام
افتاده ام که سر به هوا زندگی کنم

انگار سر به زیر شدن نیست قسمتم
شاید خدا نخواسته تا زندگی کنم

#عظیمه_ایرانپور

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    مهر 30, 1398

    درود بر شما
    ارجمند
    خوش سروده اید

    باید برای فصل بهاری که می رسد
    در کوچه باغ “حول و ولا” زندگی کنم
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 1, 1398

      سلام و عرض ادب
      سپاس از همراهی
      و همسرایی زیباتون🌸

  2. از دست های سرخ زمین زخم خورده ام
    تا در نگاه سبز خدا زندگی کنم

    دیدگاه خدایی داشتن ….

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌸

    باب استغنا به رویت شد گشا
    ای بشر خاکی جدا از تن بیا

    بر سرایی پا گذاری جان من
    فقر را رؤیت فنایی تا بقا

    ولی اله بایبوردی

    29 / 07 / 1398

    🍃🌷🌿🌿🌷🍃

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 1, 1398

      سلام بزرگوار
      ممنونم از حضور سبز
      و تقدیمی زیباتون🌺

  3. مهر 30, 1398

    امید که همواره سربلند و سبز

    روزگارتان را بگذرانید …

    با نشاط و سالم …

    موفق باشید …

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 1, 1398

      ممنونم از همراهی
      و حضور سبزتون
      زنده باشید در پناه خدا🌷

  4. سپیده طالبی

    مهر 30, 1398

    سلام عظیمه بانوی نازنین
    سروده ای دل انگیز و غمین خواندم
    که زیباست و دلشنین
    درود بر شما🌺

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 1, 1398

      سلام سپیده خانم عزیز
      امیدوارم غمی شیرین بوده باشه
      زیبا نگاه شماست
      ممنونم🌹

  5. طارق خراسانی

    آبان 1, 1398

    سلام و درود

    در باره ی این شعر تلخ و هنر شاعرانه ات نمی دانم چه بگویم
    چشم هایم بارانی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌺🌿

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 1, 1398

      سلام عموجان
      امیدوار بودم حس قشنگی که لحظه ی سرودن همراهم بود از تلخی اثر کم بکنه
      به هرحال متاسفم اگر کامتان تلخ شد
      چشمان مهربانتان همواره قرین برق سرور🍃

  6. سلام
    غزلی بسار زیبا را قلم تازاندید
    دستمریزاد
    عالی عالی عالی
    🌺🌺🌺

  7. عظیمه ایرانپور

    آبان 6, 1398

    سلام و عرض ادب
    خوشحالم زیبا خواندید
    سپاس سپاس سپاس🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا