🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر بودی در عشق

(ثبت: 213404) شهریور 6, 1398 

– سر بودی در عشق:
«یک عمر تو را انیس و مونس کردم»
احساس تو را به خود، حس کردم
در عشق تو از همه سر بودی و من
ثبتش به کتاب گینس کردم

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا