🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر جایت بنشین

(ثبت: 241177) مرداد 23, 1400 
سر جایت بنشین

 

قصد ویرانی و آزار ندارم ، سر جایت بنشین

گِله از هیچ دل آزار ندارم ، سر جایت بنشین

زدی آتش به دلِ خسته و آزرده ی ما ……

میلِ سوزاندنت ای یار ندارم، سر جایت بنشین

گشته ای رهزن دلها ، همه جا صحبتِ توست

قصدِ افشای ریا کار ندارم ، سر جایت بنشین

طلبم بابت عشقی که حدَر شد ، همگی مالِ خودت

قصد تخریب خطا کار ندارم ، سر جایت بنشین

عشق از دیدِ تو جز بِستر و همخوابی نیست

میلِ کوبیدن افکار ندارم ، سر جایت بنشین

نه خیالت برسد در پِی اقرار گرفتن زِ تو ام

قصد انجام چنین کار ندارم ، سر جایت بنشین

بی وفا در نظرم کوچک و ناچیز و حقیری ، نَهراس

قصد ویرانی و آزار ندارم ، سر جایت بنشین

……………….
Ali…Senator

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا