🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر منزل

(ثبت: 255070) بهمن 1, 1401 

 

سايه در پس کوچه های نور بود
شرک در اين کوچه ها پُر شور بود

از کنارِ کوچه ی شک , رهگذر
با سبدهای پُر از انگور بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 1, 1401

    سلام و درود
    هماره در مسیر نور بمانید!

  2. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1401

    سلام و درود

    سروش زیبایی ست
    میلاد سروش مبارک🌺🌺🌺🌺

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

    • بهمن 2, 1401

      همواره از الطافتان سرشارم

    • غبارسستی بر چهره ام هویدا و کاروان در راه
      بیشتر ادعاست و بیشتر از آن آرزو

      ممنونم گرانقدر استاد
      🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا