🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفر درسراب

(ثبت: 384) آذر 27, 1394 

  سفر در سراب

 

در من مریز این همه درد مذاب را

پس لرزه های دلهره واضطراب را

 

می ترسم از هجوم شرربار ناز تو

برمن مپاش شعله ی این التهاب را

 

تاکی بمانم وتو بخواهی رصد کنی

درزرد گونه ام رد پای شهاب را

 

از مستی نگاه تو دل کنده ام ،برو!

دیگر بس است رنج خمار این خراب را

 

وقتی بنای قصه ی ما غیر غصه نیست

باید ادامه اش ندهیم این کتاب را

 

دیگر توان حادثه جویی نمانده است

از من نخواه شور وشکوه شباب را

*********

دیگر نمانده حوصله ، در وقت دیگری

خواهم سرود شرح سفر در سراب را