🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفر عشق

(ثبت: 3570) اسفند 17, 1395 
سفر عشق

من عاشق  ِ دل دل  زدن  ِ خاک  ِ کویرم

تا  معبد  ِ خورشید   ِ خدا   رفته    نفیرم

در مطلع  ِ چشمان  ِ  تو  جاری شده دریا

من قایق  ِ  برگشته  در این  بحر  ِکبیرم

پُر  گشته  جهان   از  نفس   ِ باد  ِ بهاری

جز  عطر  ِ  نفسهای  تو   عطری  نپذیرم

آتشکده ای  در   دل  ِ من  گشته   مهّیا

خواهی که  شبی از  تب ِ این خانه بمیرم

در حال  و  هوای  دل  ِ من هلهله  داری

گلخنده   بزن   تا   نفس  تازه   بگیرم

هنگامه ی   پائیز   و   هیاهوی   جوانی

آئینه   بشو    رنگ  ِ  جوانی    بپذیرم

گنجینه ی اقبال  ِ منی  در  سفر  ِ  عشق

یاهوی  طلایی   شده   چاوش  ِ  مسیرم

طلعت خیاط پیشه

نظرها
  1. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 17, 1395

    سلام 

    به شاعره ارجمند و گرامی سرکار خانم خیٌاط پسشه

    عجب تشبیهاتی بسیار زیبا دارید

    من معنی دل دل زدن را می دانم امٌا نمیدانم که همه آن را می دانند یا خیر

    تصویراتی واقعا" خیال انگیز ند

    غزلیاتی واقعا" غزل ( عاشقانه ) و خالص ( تغزل )

    بازهم برای خواندنش می آیم

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 18, 1395

    استاد ارجمند

    قدمتان گلباران

  3. جواد مهدی پور

    اسفند 18, 1395

    درود و سلام محضر استاد گرامی بانو خیاط پیشه ی ارجمند

    لذت می برم از اشعار آسمانی شما

    در محضرتان فیض می برم استاد

    سر بلند باشید

  4. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 18, 1395

    درودها بانو

    سروده ای زیبا با آغازی زیباتر

    پاینده باشید

  5. مهدی صادقی مود

    اسفند 18, 1395

    سلام

    عالی

    تمام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا