🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفر

(ثبت: 236393) بهمن 27, 1399 
سفر

 

وقتی چشم
برنگ دریاست
آبی
آسمان تو را
می خرد
جاریت می کند در دل آتشناک آبان ابر
تو
مسافر گل می شوی،
باران
بیدریغ بودن
زلال و شادان و سرمست
گم می شود در اشتیاق، هرچه مسافت
آنوقت
وسعتی بی طول و عرض
پر بهای بی نهایت
به تو
که همه ات تبسم سبزست
آغوشان می گشاید
ترانه می شوی
زیر لب نوگلان بهاران

✍# اکبر رشنو
چکاد

 

 

 

 

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 27, 1399

    سلام ودرود بر شما
    استاد زیبا نویس
    و زیبا اندیش
    دستمریزاد
    🌹🌸🌼🍁

    • اکبر رشنو

      بهمن 28, 1399

      سپاس از

      حضور ارجمندتون 🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  2. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1399

    سلام

    مانند همیشه زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • اکبر رشنو

      بهمن 28, 1399

      سلام
      بر استاد

      سپاس از خواندنتون🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🍃

  3. امیر اصلانی

    بهمن 27, 1399

    درودها استاد رشنو بزرگوار

    خوشحالم که باز هم از این قلم خواندم و آموختم

    پاینده و بالنده باشید به مهر

    💐💐💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      بهمن 28, 1399

      فراوان سپاس

      از حضورتون

      به مهر می خوانید و 🌹🌹🌹🌹🌹🍃💐

  4. سمیه صباح

    بهمن 28, 1399

    جناب استاد رشنو ارجمند

    سلام و احترام

    بسیار زیبا است …

    👌👌

    درودتان باد

    و

    🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

    • اکبر رشنو

      بهمن 28, 1399

      درودها

      بر
      شما
      بانوی ارجمند

      سپاس که می خوانید 🌸🌸🌸🌺🌺🌺🍃💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا