🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفیدی های دندانت مرا کشت

(ثبت: 6240) تیر 14, 1397 

به روی کاکلت موبند داری

به روی لب گلاب وقند داری

تورا دختر صداکردم زشویت

ندانستم دوتا فرزند داری

***************

صفیرگفتن جانت مرا کشت

سفیدی های دندانت مرا کشت

شدم دیوانه ی موی سیاهت

شبی که دایی ی خانت مرا کشت