🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلاح دعا ..

(ثبت: 1698) خرداد 22, 1395 

 

بسمه تعالی

چگونه با تو بگویم که دوستت دارم
تو خود بگو که چرا بی تو مثل بیمارم

به آن کبوتر دور حرم هزاران بار
نوشته ام که بیارد خبر از آن یارم

از آن زمان که زبانم تو را حقیقت خواند
حقیقتی نشنیدم که بر سر دارم

تو قرص ماهی و من برکه ی تمنایم
در انتظار تو تا صبح تازه بیدارم

کنار پنجره هر شب چقدر بنشینم
برای دیدن رویت ستاره بشمارم ؟

برای آمدنت التماس کافی نیست
صلاح شد که دعا را سلاح بردارم

تو از گلایه ی بی جای خلق خوشنودی
من از شکایت بی جای خلق بیزارم

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. زهره خسروی

    خرداد 23, 1395

    سلام جناب مهدی زاده

    غزل زیبایی ست

    • جواد مهدی پور

      خرداد 23, 1395

      سلام و عرض ادب محضرتان بانو خسروی گرانقدر

      از حضور نابتان سپاسگزارم

      ممنونم از مهرتان

      زنده باشید

  2. مجید مصطفوی (ماجد)

    خرداد 23, 1395

    درودها

    • جواد مهدی پور

      خرداد 23, 1395

      سلامو عرض ادب محضرتان جناب مصطفوی گرانقدر

      سپاس از حضور سبزتان

      زند ه باشید

  3. سحر جهانی

    خرداد 23, 1395

    سلام و درود فراوان استاد گرامی

    مثل همیشه زیباست. …

    درمحضرتان می آموزم ….

    درپناه خداوندمتعال سلامت و شادباشید …

    • جواد مهدی پور

      خرداد 23, 1395

      سلام و عرض ادب محضر بانو جهانی گرانقدرم

      ممنوم از حضور گرم و سبزتان

      در محضرتان درس پس می دهم

      همیشه با حضورتان موجبات دلگرمی را فراهم می کنید

      سر بلند باشید

  4. سوگند صفا

    خرداد 23, 1395

    سلاااااام و عرض ادب استاد…

    اول فرا رسیدن ماه دلدادگی و ماه عاشقی رو تبریک عرض میکنم..

    و دوم اینکه ..واقعا عالی بود

    در کمال سادگیش…

    برقرار باشین

    • جواد مهدی پور

      خرداد 23, 1395

      سلامو عرض ادب محضرتان بانوسوگند با صفا و مهربان

      از حضور همیشه سر سبزتان سپاسگزارم

      طاعات و عباداتتان قبول حق

      ماه عشق و مهر  بر شما مبارک باد

      از حسن نظرتان ممنونم

      زنده باشید به مهر

  5. طارق خراسانی

    خرداد 23, 1395

    سلام و درود بر جناب مهدی زاده عزیز

    مانند همیشه زیبا و قابل تأمل

    در پناه خدا

    • جواد مهدی پور

      خرداد 23, 1395

      سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم جناب طارق بزرگوار

      خیلی خوش آمدید

      مقدمتان گلباران

      ممنونم از حضور سبزتان استاد مهربانم

      سر بلند باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا