🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلاخانِ تمدن

(ثبت: 257347) اسفند 25, 1401 

 

بیرقی که
داسش سر برید صدا
پتکش
له کرد سرِ سجده
رمالی که
ذبح کرد خروسِ سحر خوان
و
موبدی که
ترازویِ عبادت شد وُ کمر بست به انکار غیر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 25, 1401

    سلام و درود
    ژرف و زیبا

  2. طارق خراسانی

    اسفند 25, 1401

    َسلام و درود

    شرق و غرب اند کنون دشمن ابنای بشر
    آن دو در فتنه و آشوب هوادار همند

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. درود🌹🌹🌹🌹

  4. غلامحسین جمعی

    اسفند 26, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا