🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلطنتِ بردبارى

(ثبت: 5453) بهمن 16, 1396 
سلطنتِ بردبارى

شكست سنگِ صبورى و بغض من نگسست

نرفــــت سلطنت بردبارى ام از دســـت

 

هنوز مانده به پايان چله هاى سكوت

ميان همهمه ى مردمان یاوه پرست

 

نشسته ام تك و تنها ستاره مى كارم

تهِ سياهىِ كابوسِ كوچه اى بن بست

 

نگـــاه كن به تن زخم خورده ى شعـــــرم

دوباره قصه ى تيغ است و دست زنگىِ مست

 

قسم به داغىِ آهـــى كه عرش مى داند

نفس بريد، ولى زنده مانده عهدِ اَلَست

 

زمين، توهّم تارى ست دورِ پيله ى ذهن

چرا بگيرَدَم اَفسونِ اين بلندىِ پست؟

 

هنوز ساكن آتشفشان خاموش است

گدازه اى كه دلِ سنگِ کوه را نشکست…

 

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1396

    سلام و درود بر غزل بانوی پاک

    مهربان شاعر بی نظیر

    یار و همراه  شاعران پاک

    سپاس از غزل زیبایی که به اشتراک گذاشته اید .

    این روزها بزرگان شعر و ادب  با حضورشان  ما را ذوق زده کرده اند.

    هر کجا  و هر لحظه  در پناه دادار مهربان سلامت و شاد زی

    • غزل آرامش

      بهمن 17, 1396

      سلام و درود بر شما بزرگمهر

      سپاس از مهرتان

  2. سحر جهانی

    بهمن 16, 1396

           

    • غزل آرامش

      بهمن 17, 1396

      سلام و درود مهربانو

      ممنونم از لطفتان

  3. جابر ترمک

    بهمن 16, 1396

    کسی که پای مرا بر مدار دست تو بست

    دل رمیده ی ما را به سنگ کینه شکست

    به کوچه کوچه ی شیراز چشمتان عمریست

    پرنده مژده ی یک آسمان دل آورده ست

    هنوز شمس من از سطح شعر مولانا

    سلوک گوشه نشین را کشیده تا لب مست

    مرید خانه ی زاهد نبوده ام هرگز

    کسی که پیش تو برخاست پای من بنشست

    حریف را ننشانند عاشقان بر صدر 

    مگر که تشنه نباشد به جام عهد الست

    رواق باغ نظر باز رند ما سبز است

    کسی که عهد تو را بست عهد ما بگسست

    درود حضرت شاعر 

    غزل زیبایتان در حس بداهه ی من گل کرد و چند بیتی را کاغذی کرد همواره با غزل به آرامش رهنمون باشید 

    باز هم درود بخاطر شعر زیبایتان 

    • غزل آرامش

      بهمن 17, 1396

      سلام و درودها بر شما گرامى ارجمند

      بسيار بداهه ى زيبايى بود

      سپاسگزار مهرتان هميشه هستم

  4. مهران اسدپور

    بهمن 16, 1396

    درود و دستمریزاد خواهر ارجمند…

    نگـــاه كن به تن زخم خورده ى شعـــــرم

    دوباره قصه ى تيغ است و دست زنگىِ مست

     قسم به داغىِ آهـــى كه عرش مى داند

    نفس بريد، ولى زنده مانده عهدِ اَلَست

     زمين، توهّم تارى ست دورِ پيله ى ذهن

    چرا بگيرَدَم اَفسونِ اين بلندىِ پست؟

    کسب فیض شد…

    • غزل آرامش

      بهمن 17, 1396

      سلام و درود بر شما

      سپاسگزارم

  5. لیلا نقشبندی

    بهمن 17, 1396

    درودها نثارتان

    ممنون از اشتراک اثر زیبای تان از خواندنش لذت بردم

    • غزل آرامش

      بهمن 17, 1396

      سلام و ممنونم از لطفتان

  6. جواد مهدی پور

    بهمن 18, 1396

    سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم بانو آرامش ارجمند

    همیشه از اشعار نابتان لذت می برم و بهره مند می شوم

    قلم توانمندتان همواره ستودنی ست

    عالی می سرایید

    درود بر شماااااااااااا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا