🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلطه هستی

(ثبت: 242187) مهر 20, 1400 

 

هستی آموخت به من تنهایی را

هستی آموخت به من بی همتایی را

عرش آماج داد عظمتش

زمین آماج داد وسطعتش

بحر نشانه داد بی کرانه اش

بادیه نشانه داد ممتدش

و این است قدرت مالک و صاحب

که من صغیرم در این فاضل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):